31 mars 2016

Ny Hemsida


Har suttit o knåpat lite med min hemsida.
En ny plattform och lite nya bilder blev det.
Du kan kika på den Här om du vill.
Ska trycka in lite bilder från lite konserter med. Kommer bl.a. att bli bilden på Thåström som jag tog på Mejeriet i lund.

På Lördag blir det premiär på Guldfågeln Arena, då Kalmar FF möter Jönköping Södra.
Ett nytt avstamp då jag numera jobbar för Ombrello, som har i uppgift att leverera bilder från allsvenskan till Getty. Världens största bildbyrå för sportbilder.
Samtliga matcher som Kalmar och Jönköping kommer att spela på sina respektive hemma arenor kommer jag att bevaka.
Jag kommer givetvis att presentera lite bilder från matchen här sedan.

Sedan skall det bli fantastiskt roligt att få följa Abdu Lumala.
17-åringen som var ensamkommande flyktingbarn som dök upp på strandvallen en kall vinterdag i februari på en träningsmatch, och jag satt o gapade med öppen mun och undrade vad detta var för någon torped.
Sedan blev resten en framgångssaga och nu har Peter Swärd tagit honom till Kalmar FF.

På Söndag är det lag o porträttfotografering i Ängelholm för Ängelholms FF.
Mycket bilkörande, Spotify utnyttjas hårt denna helgen, o så lite poddar givetvis.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar