19 feb. 2015

Det gör ont att spela Ishockey.

Eller ?? 

Jag skrev om Kelsey Tessier i dag på min Instagram då han slog axeln ur led i går, och jag fotade honom under hans mest plågsamma minuter.. 
Så här skrev han själv om bilden ! : Tough game last night but the pain goes away when you win and 1st place in the league.

På lördag möter Karlskrona Malmö borta, och det är just nu över 5 bussar som är fullbokade med "Karlskroniter".. Hockeyns dag där nere och då är det gratis inträde, och det blir nog närmare fullsatt tror jag !
Jag kör ner för att titta denna gången och umgås med min son. 

Det råder hockeyfeber i Blekinge. 
I alla fall i den östra delen av länet. I den andra änden verkar det vara full kaos !.

Fortsättning följer ....


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar