16 feb. 2015

Tack KHK o Pelle Hånberg.

Sitter just nu på bussen o kl är 02.10 och vi är tydligen utanför Karlskrona.
Jag har försökt att sova på bussen i något som liknar en fosterställning, men med mindre resultat.
Jag är fruktansvärt trött, men mer än nöjd.
En resa med Hockeylaget KHK som dels kommer bli underlag till klubben, men som även kommer att bli ett sportrepotage för mig.

Jag vill härmed tacka Karlskrona Hockey för att jag fått följa med som fotograf under denna helgen.
En ganska slitsam helg med resor o Tv sändningar som skulle fått de flesta att bara vilja stupa i sängen.
Tack alla för en fantastisk resa, spelare, tränare, och filmteamet..ni vet vilka ni är..
En del av bilderna kommer förhoppningsvis vara klara att visas här på Onsdag kväll.

/ Jonas


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar