4 juni 2014

Simning i Långasjön (och den mystiska Fransmannen)

I kväll var det simning i Långasjön för en del av medlemmarna i Karlshamns Triathlonklubb.
5 rundor körde dem rigtigt vassa pojkarna, och jag skulle tänka mig att varje runda är väl ca 300-400m, utom den sista, då de försvann uppåt i sjön och jag höll på att tröttna o köra hem för att jag tappade siktet på dom.

När jag plåtat färdigt o skulle köra hem stod det en cyklist jämte min bil. Han höll fram en karta och frågade om vägar som är lämpliga att cykla till Karlskrona, eller jag skall ju i och för sig vidare till Stockholm.
Han var Fransman.
Jomen så att ... tar historien i nästa blogginlägg ! 
Det finns en hel del att kolla på där !. 
Kan väl bara nämna att han ska cykla genom 26 länder… just det, ni läste rätt.. 26 länder.

Triathlon grabbarna då ?… kände att deras insatts i dag bleknade bort mot den mystiska Fransmannen ! 


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar