28 feb. 2015

Högmod går före fall.

Nu tystnade experterna.

Karlskrona var tippat som ett bottenlag i år i hockeyallsvenskan.
Ni vet dom där "förståsigpåarna" de visste precis hur det skulle sluta.
Tänk att det blivit bevisat, att ännu en gång stämmer "högmod går före fall".
Mats Lust i Malmö skulle vinna serien med sitt Redhawks.
Men.. ingen skugga ska falla över honom, då jag tycker det är häftigt med folk som verkligen tror på sig själva o vågar sticka ut.
Det finns för lite sådana människor i världen tycker jag !

Förvånade har tränarna stått där i båsen i Karlskrona o tuggat på sina läppar och skrikit av frustration.
Är det något som finns i bildbanken hos mig nu, så är det jubelbilder !
Nu är det klart, och det blev det i Södertälje då laget spelade lika efter tredje perioden och det räckte.
2-1 till Södertälje efter straffar.
Själv satt jag hemma o följde dramat i soffan o tömde en hel påse med chips utan att jag märkte det skälv. 
Så nervös var jag !!

O det höll hela vägen ut, med näsan på målsnöret.


Karlskrona är i Allsvensk final . . . . . 

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar