20 maj 2015

Timo Leinonen slutar.



Eller slutar gör han ju inte... 
Man släpper inte en sådan kille så lätt, så nu kommer han att bli målvaktstränare.
Många av spelarna i Karlskrona har jag fått en fin kontakt med under min vistelse som fotograf där, men inte med Timo.
Då tänker ni säkert att han kanske inte är så trevlig ?.
Det är han. Det vet jag..
Men han är så otroligt fokuserad att det inte har gått att nå honom innan och under matcherna.
Han går in i en total bubbla som en av presscheferna utryckte sig !
Då stövlar man inte in o börjar knäppa massa bilder på en sådan person.
Givetvis fotar jag ju honom när han står i målet,  
men jag trycker liksom inte upp kameran i ansiktet på honom i omklädningsrummet !.
Det finns vett o etikett i idrottsvärden som fotograf också !
Men nu blir det säkert läge att snacka lite med honom framåt..

Nedan hittar ni lite bilder från mitt arkiv, och filmen har Sven-Gunnar filmat.

Titta på filmen !!! 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar