27 dec. 2014

You´ll never walk alone, "Lotta Millqvist"


Så var det dags att få presentera oss lite närmre som jag nämnt innan. 
Först blir det lotta. Det tycker hon nog om !
Glad, pigg o full av energi.
Hon har många järn i elden, och det har hon haft så länge jag känt henne !
Lotta har ett enormt stort hjärta och jag vet att hon skulle behöva lägga lite av det på sig själv i bland, men hon värnar mer om andra människor!.
Hon bor i hop med Niclas (som också är med i You´ll never walk alone) Honom får ni träffa senare här.

Men nu.. Lotta Millqvist



Vad gör dig mest glad ?.

Att få se andra människor glada, och att få överaska !.


Vilket är ditt drömyrke?.

Jag ville bli dansare som liten och kom faktist in på en danskola i Halmstad. Vid det tillfället hade jag blivit mamma och kände att det inte skulle funka, så jag valde att hoppa av och i stället lägga energin på min vackra son Simon.


Berätta något om dig själv som vi inte vet.

Jag har en enorm scenskräck, som gör att det jag begränsar mig. Du vet jag älskar att sjunga, så sådana saker brinner inne för mig.
Det innebär också att jag har svårt att prata inför större grupper.


Vad skrämmer dig mest ?

Att jag skall bli sjuk och inte få vara med om mina barns uppväxt.


Vilken är den sämsta egenskapen hos en människa för dig ?

Folk som är giriga och snåla. Det tycker jag fruktansvärt illa om.


Tack Lotta !



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar