28 mars 2016

Tack Karlskrona Hockeyklubb.

Jo det är på sin plats.

Jag vill tacka...

Niclas Sjösvärd för sin vänlighet och noggrannhet, så är du en av de trevligaste människor jag mött i pressammanhang gällande idrottsklubbar.

Niclas Skoglund för att han förbereder allt det klubben vill ha bilder på, serverat som på ett silverfat.
Små fina meddelande på messenger några timmar innan matchen om lite blygsamma förfrågningar om deras önskemål gällande bilder.

Bolling. Jag är glad att jag fått lära känna dig, och tack för att du kunnat reservera biljetter till min son, då han akut vill kolla på SHL hockey..

Rolf Lindberg och Lasse Lönqvist för deras alltid trevliga bemötande när jag stegar in i arenan.

Vaktmästarna.. då den smått galna o stressade fotografen vill sätta målkameror !.
Målkameror.. ska du sätta en sådan fin kamera i målet?? du är ju helt puckad !.
Jo.. så är de kanske. Men den höll säsongen ut i alla fall.

Till flickorna i entrén... Lisbeth o kompisen som alltid säger : Heeeeeej Jonas .. Välkommen !

Till han den andre pressvärden från Kalmar. (kan ej namnet på honom), men han som kommer i håg resultat från matcher som spelades 1980 och vilken tid målet kom och vem som blev utvisad och att kaffet var kallt den kvällen...
Typ en levande dator....

Pelle, Tobbe, Ove och alla spelarna som alltid lite blygt hälsar på mig trevlig, och inte stör sig på fotografen som riktar kameran i ansiktet på dom.

Filip Cruseman som slår till mig med klubban i bland, då han värmt upp, och säger tjena Jonas..

Väktarna.. som alltid kommer i håg koden till omklädningsrummen som jag alltid funderar på ...

Ja, ni är många.. väldigt många och jag vill inte glömma någon men en del av er kan jag inte namnet på, så TACK på er alla som är där i arenan.

Ni är grymma och ni är värda det som hände i går.. mer än värda.

Ni hittar lite bilder från gårdagen här under.
O film.. titta på den. den är bra.
Pelle Hånberg går igenom isen här 50 sekunder in i klippet.
Det där är så jävla bra o fint, så han växte ännu mer i mina ögon just där.
Pelle är KUNG... o Honken..o Miro.. o Bergström... o... Alla är KUNGAR i Karlskrona nu.
Jag tycker att ni kan få vara det veckan ut.

Vi syns säkert till hösten...

Nu över till allsvenskan.. blir bra så !!


Tack  /Jonas














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar