28 juli 2014

Gick proppen ur nu ?

Det finns ganska mycket jag skulle kunna skriva här nu faktiskt.
Men jag låter bli… Jag låter hellre mina bilder tala sitt klara språk.
Vad som sagts, vad som varit, o hur man styrt lämnar jag bakom mig.
Som Kungen hade sagt: Nu vänder vi blad !!!

Nu finns det glädje på Strandvallen och det tycker jag att vi skall njuta av.
3-0 mot IFK Göteborg är bra.. riktigt bra.
Bergdahl o Rasmus fick debutera. 
Tänk att få göra Allsvensk debut hemma mot IFK Göteborg inför över 5000 pers..
Jag är övertygad att de där två grabbarna somnade med ett STORT leende på läpparna i går kväll ! (om de kunde somna !!)

Ps. Om ni skall äta på Sölvesborgs Golfklubb (de har fin mat där) .. Gå då för guds skull inte ut på golfbanan !! det gör ont.. Mer ont än att förlora mot Mjällby !

/ Jonas














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar