14 nov. 2017

4-1 blev 4-6


Så står jag där igen i båset, som jag näst intill bott i vissa vintrar.
Jag hinner inte knäppa av första bilden förrän Filip Cruseman dyker upp med ett leende på läpparna och säger hej.
Så jäkla kul att någon kommer i håg en!
Matchen går bra, och efter första har vi 2-1 till Karlskrona.
In i halva period 2 har vi 4-1 på tavlan och jag känner, va kul att jag får vara här när det blir en vinst.
Jag går upp och ställer mig i hejaklacken för att få en bild på Mattias och hans hejarklack.
Tanken var ju givetvis att få lite "äntligen" känsla över det.
Men Växjö trycker på och marginalerna är små i SHL.
Matchen slutar 4-6 och bilden på Mattias och klacken får vi ta en annan gång.

Frågan är när?


Reportaget i BLT och Sydöstran som Blekingesport gjort, hittar du  här.  






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar